• Earn real money by being active: Hello Guest, earn real money by simply being active on the forum — post quality content, get reactions, and help the community. Once you reach the minimum credit amount, you’ll be able to withdraw your balance directly. Learn how it works.

RAT Wormins RAT 1.5.3

Status
Not open for further replies.

wormsystem

Leech
User
Reaction score
291
Credits
0
‎11 Years of Service‎
74%
The new version of Wormins has a lot of functionality.

Last edited by a moderator:
Re: Wormins RAT 1.5.3

Oh amigo, que bueno verte tus trabajos por acá tremendo aporte, me siento priviligiado en probar primero antes que tu aportaste!! maravilloso trabajo Amigo friends:

Oh amigo, que bueno verte tus trabajos por acá tremendo aporte, me siento priviligiado en probar primero antes que tu aportaste!! maravilloso trabajo Amigo friends:
I'm glad you enjoyed friend

Last edited by a moderator:

bella obra brother.xD

Wao tremendo RAT! gracias!

Crea esta linea :

C:\Users\XXXXX\AppData\Roaming\5csWgEcpst6weF5z\F6byfrySqzUW.exe Disk Performance Configuration Utility Microsoft Corporation

c:\users\XXXXX\appdata\roaming\5cswgecpst6wef5z\f6byfrysqzuw.exe

Test Again

Clicking only in my rat

Or only on the server.

I can prove my rat makes no such things.

Crea esta linea :C:\Users\XXXXX\AppData\Roaming\5csWgEcpst6weF5z\F6byfrySqzUW.exe Disk Performance Configuration Utility Microsoft Corporation

c:\users\XXXXX\appdata\roaming\5cswgecpst6wef5z\f6byfrysqzuw.exe
Hola, bro para me no crea ningún archivos, puedes ser que ya lo tenia estos archivos en tu pc...a ver el reslto del Staff, para me lo veo limpio

Hola, bro para me no crea ningún archivos, puedes ser que ya lo tenia estos archivos en tu pc...a ver el reslto del Staff, para me lo veo limpio
edita mi post que acabo de bajarlo otra vez y esta vez no crea linea, me coincidio que borre la linea y volvi a ejecutar y volvio ya lo di como que era el rat y no es q no limpie bien la linea y se autoinstalo.

Edit: limpio.

Status
Not open for further replies.
Back